DrEsSeS

Försöker hitta en nyårsklänning, som jag iofs inte ens vet vart jag ska ha den.
Har inte hittat någon fest att gå på än, eller jag har ett par alternativ,
men inget som jag känner sådär jättemycket för.
Men en klänning måste man ju ha iaf :)

Har inte bestämt vilken stil jag ska ha än.
Väljer mellan fint och flickigt eller tufft och rockigt...

Så här kommer ett par klänningar som jag har kollat på.
Kommentera gärna vilken ni tycker är finast :)




Min nuvarande favorit är den sista klänningen --->



Kommentarer
Postat av: emilia

nä, om du inte känner för det ska du ju absolut inte komma hit:P tråkmåns!

2010-12-06 @ 16:06:18
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0