BAJSKORVAR

Jaha, den här kvällen blev ju inte alls som jag räknat med.

Att det alltid ska vara problem med den där förbannade Telia Digital box... jag är så trött på att det aldrig fungerar. Ikväll var det tydligen något problem för alla och inte bara för mig. När jag kollade på handbollen så dök det upp information om att jag var tvungen att starta om boxen för att uppdateringarna skulle börja gälla. Så det gjorde jag såklart och det var då allt gick snett. Hela boxen både där uppe och där nere slutade att fungera. Hur många gånger jag än startade om så började det aldrig fungera. Till slut var jag så arg att jag satte mig vid facebook och ordbajsade ut mina känslor i min status och då visade det sig att jag inte var ensam. Sen fick jag svaret av Daniel. Dom hade uppmanat på Aftonbladet att alla som hade Telia Digital box inte skulle starta om sin boxer för då skulle den inte fungera.

Tänk om jag hade läst den där artikeln en halvtimma tidigare, så hade jag inte suttit här och svurit över att jag missar säsongsfinalen av Grey's Anatomy! Jag är både arg på mig själv och på TELIA!

Så nu blir det att kolla på Julkalendern på play och sen köpa Grey's avsnittet på play efter det har gått på tv.
Åhhh, så sur jag är!

Sen ska jag lägga mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0