9 December

Är hemma idag. Har problem med magen. Det började igår med att jag fick springa på toa hela tiden och har sen fortsatt så. Jag mår inte illa, men det liksom rör runt i magen hela tiden och jag får gå på toa. Jag vet inte alls om det är maginfluensa, eftersom jag inte kräkts, men något är det. Så jag tyckte det var bäst att stanna hemma och inte smitta ner alla barn ifall att det skulle vara maginfluensa.

Så nu sitter jag i soffan och har kollat lite på tv. Kollade på Vakna med the Voice förut och Peter Jihde var där. Han måste ju vara en utav dom härligaste människorna som finns. Han är ju helt klockren! :)

Nu ska jag försöka äta lite frukost och hoppas jag får behålla den. Sen ska jag sitta lite vid datorn och kolla på lite program och så. Vi hörs senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0