8 December

Dags för jobb igen. Onsdag morgon, så nu har snart halva veckan gått. Känns himla skönt när det blir torsdag för då är det inte alls långt kvar till fredag kväll och ledigt.

Men nu ska jag göra iordning mig och sen ta med mig lillasyster och åka till Solrosen. Hon går ju på Pärlan och jag jobbar på Polarn, så det funkar ju bra att jag tar med mig henne när jag börjar jobba. Jobbar till 2 idag, sen ska jag ta med mig Alice hem och sen hämta Colin, så vi hörs nångång runt halv tre :)


Det dyker upp ett inlägg runt lunch ungefär.







Kommentarer
Postat av: emelie

vem är colin?

2010-12-08 @ 20:23:04
Postat av: hannah

Det är pappas tjejs barn :)

2010-12-08 @ 20:54:50
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0