3 December

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG

Åhh, så härligt med fredag. Jag avslutar veckan på Katarinaskolan i klass 5C. Vi kommer nog ha en bra sista dag på veckan. Lite julpyssel och annat står på schemat. Skönt att få planera lite lektioner själv. Men det blir nog inte det lättaste att ha dom en fredag. Det finns ju en viss tendens till att det blir lite pratigt och stojjigt en fredag, men det får man väl räkna med. Jag sticker nog till skolan ganska så snart. Har lite grejer att pyssla med innan, så det ska jag fixa. Ska bara sminka mig, sen sticker jag iväg. Skönt att bara ha två minuter till jobbet idag :)

Jag slutar vid halv3 ungefär. Så vi hörs efter det :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0