27 December

Nu tar vi tag i det här igen. Skönt med en liten bloggfri dag igår, men nu är det dags att sätta igång igen. Visst hade det varit roligt om jag hade haft mycket kul att skriva om, men icke. Jag gick precis in på itemjohannas sida och tänkte beställa hem lite smycken nu när hon öppnat igen. Men när jag kommer in så har dom ändrat öppningsdatumet till den 30 januari. Det är sååå tråkigt. Så nu har jag inga smycken att visa er heller.

Jag får väl skriva om vad jag ska hitta på idag när jag inte har nåt annat roligt att berätta. Har precis ätit frukost och ska snart ta tag i min byrå. Ni anar inte hur mycket kläder jag har däri som jag absolut inte använder. Och underkläderna ska vi inte ens prata om! Den lådan är helt överfull och kan nästan inte stängas längre. Det var det som fick mig att inse att en rensning var nog det enda rätta. Så det ska jag börja med snart. Vid två har vi handbollsträning. Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0