25 December

Juldagens morgon, eller förmiddag, och det är dags för ännu ett julfirande. Det blir det fjärde julfirandet för mig iår. Det har varit sjukt mycket jul nu i en vecka för mig. Därför känns varje tillfälle inte så speciellt, det är lite synd. Men idag är det iaf den bästa maten som står på schemat :) Det är dags för julfirande och KALKON hos Farmor. Det är den maten som jag längtar allra mest till på julen. Julbordet är alltid gott, men det är gott typ första gången man äter det, sen blir det inte lika gott längre. Så kalkonen ser jag fram emot!

Nu måste jag sminka mig och göra iordning mig. För att snart åka in till Motala. Ska hjälpa farmor att skala potatis och sådär innan, så ska vara där lite tidigare än dom andra åren. Så det är bäst jag sätter fart.

Jag vet inte riktigt när jag bloggar igen.
Blir kanske utgång ikväll, beror lite på mina kompisar, men jag är nog på iaf :)

Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0