24 DECEMBER

GOD JUL på er allihopa!

Precis som alla andra i världen på den här dagen, kommer jag också fara omkring som bara den. Vi kör traditionsenligt även fast Mamma och lillebror inte är hemma den här julen. På morgonen nu ska vi åka in till Farmor i Motala som vanligt och äta lite frukost/tidig lunch och klistra upp tomtarna på kylskåpet. Att mysa med farmor (och farfar♥ när han levde) är en viktig tradition ♥

Efter farmor så kanske vi åker en sväng till farfars grav, men det beror på hur kallt det är. Men det verkar ju vara helt okej om man kollar utanför fönstret.

Efter lunchen åker vi tillbaka till Vadstena igen. Då ska jag bara hem och byta om och göra iordning mig, sen åka ner till Mormor&Morfar♥ och fira jul. Jag vet inte riktigt vart jag kommer att äta ikväll, antingen hemma eller hos M&M. Sen blir det lite paketutdelning av tomten.

Resten av kvällen får vi så vad som händer. Det beror på om jag är trött eller inte. Är jag pigg och glad så kommer jag nog träffa lite kompisar och festa lite, annars är jag hemma och myser. Vi får se!♥ 


Hoppas ni alla får en underbar JULAFTON!  






Kommentarer
Postat av: Jakobelena

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-02-23 @ 18:41:38
URL: http://jakobelena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0