17 December

Nuuuu äntligen funkar det!

Alltså blogg.se funkade inte hemma hos mig på hela kvällen igår. Framsidan såg helt jävla psyko ut. Allt var på fel plats och det var bara massa reklam på hela sidan. Det fanns liksom ingen inloggningsruta att logga in, så då blir det så svårt. Hörde att det var några till som hade det problemet, så jag var ju inte ensam om det iaf. Senare igår blev det också problem med facebook. Det var precis vitt på hela facebook sidan. Och jag var inte ensam om det problemet heller. Det är lustigt hur all elektronik slutar fungera för mig hela tiden. Först tv:n förra veckan, internet dagen efter det och igår facebook och blogg. Det kanske är ett tecken ....


Såå, nu är det fredag igen! Fredag är ju faktist veckans bästa dag. Det spelar ingen roll att man jobbar på dagen, bara att veta om att man får vara ledig och sova länge på lördagen gör att den blir så underbar! Sen är det alltid lite roligare på jobbet då med. Jobbar min "sista" dag Polarn idag. Eller sista och sista, jag jobbar min sista dag på det vik jag haft i nov-dec. Jag kommer ju självklart att komma tillbaka dit, men inte såhär varje dag som det varit nu. Eller man kan ju alltid hoppas att dom behöver mig i januari månad med, men det är ju inget man kan räkna med, utan bara hoppas! :)

Det blir en rolig sista dag iaf. Vi ska ha tomtedisko och kalasPolarn. Så har klätt upp mig lite och har glitter i håret. Slutar vid två och då ska jag ta med mig Alice och åka hem. Efter tre ska jag åka ner på stan en sväng. Hörs!




Jag hade inte riktigt skrivkramp inför det här inlägget.
Om man inte har bloggat på ett helt dygn, flyter det på ganska så lätt, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0