11 December

Jahopp, då sitter man i soffan istället för att sitta i en bil på väg till Kumla. Skulle ha åkt till Kumla idag för handbollsmatch, men vädergudarna är inte med oss, utan låter snön falla och förstöra. Vi beslutade att inte åka iväg till Kumla idag. Dom varnade för dåligt väder ocg väglag på tv:n och om man kollar utanför fönstret så är det snö överallt. Så vi tog inga risker utan ställde in matchen idag. Vi får hoppas att Kumla vill spela två matcher när dom kommer till oss nästa helg. Men det vill dom nog inte. Så vi får se när den matchen kommer att spelas. Blir nog 2011 :) 

Jaha, vad ska man göra idag då?? Det vet jag inte. Antingen ska jag bara vara hemma eller så åker jag med till Mjölby en sväng ikväll. Får se om det kanske, troligtvist inte, blir utgång i Motala. Amanda visste inte om dom skulle gå ut, men gör dom det, så kanske jag följer med. Men det märks. Just nu ser det mörkt ut... 

Fram till kvällen nu så vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska plocka iordning lite här hemma och sen kolla på skidor på tv:n. Vi hörs lite senare sen!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0