1 December

Nu har årets julmånad redan börjat. Helt sjukt att det redan är december. Bara 23 dagar kvar till Julafton :) Och här sitter jag hemma och är sjuk... inte alls kul, men så är det. Jag har min årliga hosta som alltid dyker upp vid den här tidpunkten varje år. Men som tur har jag min dundermedicin som jag tog inatt och därmed fick jag lite sömn. Den är så himla bra, men det är synd att den är så stark. Jag kan inte använda den hur länge som helst. Därför tar jag den bara i nödfall, oftast på nätterna för att få någon som helst sömn.

Idag sov jag länge, riktigt länge. Klockan hann bli halv11 innan jag steg upp ur sängen. Trots att jag är hemma och är sjuk, så måste jag göra lite saker. Jag måste städa av i mitt rum och sätta upp mina nya bollar till fönstret och tvätta lite. Ni ska få se bilder på mina nya bollar senare när dom hänger i fönstret. Tror jag väntar med att ta kort på det tills det blir mörkt. Så ikväll får se ni bilder.


Det kommer komma upp lite småinlägg idag, så ni får lite att kolla på.
Lucka 1 i Hannas "24 WAYS TO A BIG CHRISTMAS" dyker också upp :)







Kommentarer
Postat av: Theodorgunhild

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-04-15 @ 15:03:12
URL: http://theodorgunhild.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0