Take you're head out of you're ass!

Sitter i Emilias soffa just nu och är jättetrött. Amanda och Emilia pysslar iordning i sovrummet, medans jag bara sitter här och slöar. Dom ska sova i sovrummet och jag ska ta soffan. Får hoppas jag kan sova bland alla tusen katter här inne, haha. Nevars, dom har bara två stycken, men det är två nya så jag hoppas dom sköter sig. Annars får jag väl fisa eller nåt så jag skrämmer bort dom :P Vi har iaf haft en riktigt mysig kväll. Vi har ätit kyckling, klyftisar, bea och sallad, mumsigt! Sen försökte vi kolla på Remember Me, men den funkade inte, sen började vi kolla på Valentines Day, men det var så seg. Det slutade med att vi kollade på Hachiko istället. En riktigt sorglig film, men lite långsam, men absolut sevärd. Nu är klockan så mycket och vi ska sova. Får se när vi åker hem imorn, blir nog rätt så skapligt. Hörs då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0