SÖNDAG

Oj, vad dagarna går snabbt när man sover länge på mornarna. Klockan är redan 8 snart och jag har inte gjort nånting. Iofs så har jag varit och handlat tills imorn och så har jag ätit. Jag har hunnit med att städa också, bra jobbat. Så nu är det snyggt och iordning på mitt rum iaf, för så som det såg ut igår var helt bedrövligt, grejer överallt, haha. Nu ska jag kolla Paradise Hotel, sen blir det en film på trean, Girl next door (som jag iofs redan har sett ett par gånger) och efter det ska jag kolla klädsel tills imorn. Svårt att veta vad man ska ha på sig, det blir som det blir. Sen ska jag måla naglarna innan jag går och lägger mig. Vi hörs mer imorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0