See you there

Nu har jag kommit hem från Motala. Det gick himla snabbt, precis som jag skrev förut. Jag hittade tyvärr inget att ha på mig ikväll, men det brukar alltid ordna sig. Men jag hittade iaf en ny BH, det blev en svart helt vanlig. Det var precis vad jag behövde, så det var ju bra. På vägen hem stannade jag till hos Amanda på Östenssons och handlade lite lunch. Det blev någon slags pastasallad och kycklingspett, mumma var det. Nu är jag som sagt hemma igen och ska kolla färdigt på P H från igår som verkar vilja fungera just nu, så det är lika bra att passa på. Sen ska jag cykla iväg till Katarinaskolan och hämta lite av Samuels grejer eftersom han ska börja skolan i Mjölby på måndag. Sen ska jag hem och förbereda mig för kvällen, som i sig kommer bli toppen tror jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0