ONSDAG

Nu är jag hemma från jobbet. Det gick fruktansvärt fort ikväll, det var jätteskönt, men det var nästan så att tiden sprang iväg för oss. Det var precis så att vi hann med allt som vi ska göra. Nu ska jag kolla på Paradise Hotel, sen ska jag duscha och sova. Imorn blir det jobb 7-16, sen träning på gymmet. Hörs efter det!




Lite kul läsning:
Jag brukar alltid rätta mina mindre begåvade kompisar på deras stavning, så ikväll tänkte amanda ge igen och skrev till mig att NÅT stavas NÅTT. Hon trodde hon kunde rätta mig, men icke. Jag svarade henne: Det gör det faktist inte. NÅT är en förkortning av något och är egentligen inget riktigt ord. TJI fick hon! Att dom alltid ska försöka vara smartare än mig, det funkar inte. HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0