ONSDAG

Har varit hemma ett tag nu. Var nere hos Elin förut och åt goda kvällsmackor. Vi pratade lite om resan och andra planer. Vi kollade lite bloggdesign med, så tiden gick som bara den. Efter att jag åkt därifrån åkte jag en snabbis hem till Karlssons där Karin hade kommit hem :) Var bara tvungen att få prata lite med henne ikväll. Stannade där en timma eller nåt. Kom väl hem vid 11-halv12 tiden. Sedan dess har jag bara suttit vid datorn och gjort en massa saker med mitt nya bildredigeringsprogram. Jag fullkomligt älskar det! Ladda hem det säger jag bara, man kan göra så mycket roligt. Jag har gjort ett par headers till Elin och sen har jag faktist gjort ett par till mig själv med kort som jag tog lite snabbt här hemma. Dom blev rätt så bra tycker jag. Iofs så har jag precis gjort om bloggen, så det dröjer nog innan jag lägger in den nya headern. Nu är jag iaf för trött för att fortsätta. Nu ska jag lägga mig, imorn ska jag träffa Karin och hitta på nåt! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0