MOVIETIME

Nu har jag precis kollat färdigt på GIRL NEXT DOOR för typ 10e gången. Rätt så bra film faktist, den verkar rätt så fånig och löjlig och har ett dåligt koncept. Men med dom skådespelarna som är med blir det helt rätt. En enkel film som man kan ägna två timmar åt när man inte har nåt annat för sig. Sen att Elisha Cuthbert och Emile Hirsch är huvudrollerna gör ju bara filmen bättre, två snygga människor :) Jag är inte riktigt trött än, så ska kolla på en film till. Vi kör på CRAZY/BEAUTIFUL som jag fullkomligt älskar!! Det var riktigt längesen jag såg den filmen nu, så nu är det dags igen. Mysig och bra film med den extremt läckra Jay Hernandez, yummie... Sen ska jag sova!



Äckligt snygga människor, Emile och Elisha


 Jay Hernandez ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0