MÅNDAG

Nu är jag äntligen ledig. Känns så skönt och jag var precis slut när jag kom hem. Jag la mig i sängen med Alice och hon tyckte väl att jag var tråkig för jag somnade som en stock. Som tur var ställde jag klockan innan jag la mig i sängen ifall att jag somnade. Gick upp för en timma sen och nu har jag precis duschat och gjort iordning mig lite. Jag ska hämta upp amanda om 10min och då åker vi in till Motala. Amanda ville gå en jättesnabbis på stan, så det ska vi göra, sen ska vi åka till godishuset. Hon ska köpa godis inte jag, haha! Sen åker vi hem till emilia. Ska väl handla nåt gott att äta, sen kolla på film och mysa hela kvällen/natten. Får se om jag och amanda sover över där, det märks. Emilia är ju själv eftersom Molle har åkt till Turkiet, så hon ville inte sova ensam. Bloggar säkert därifrån om det är så att jag sover där. Imorn är det speedway! :) Hörs senare...





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0