In the skies

Åhh, vad jag längtar. Nu är det bara en natts sömn kvar och en förmiddag kvar tills vi åker till flyget :) Trots det så har jag varken packat färdigt eller grejat med allt som ska göras. Allt är iaf tvättat, så det är bara nedpackningen kvar. Det är jobbigt när man åker så pass sent som vi gör, för då får man gå och vänta så länge imorn. Sen så har man ju tid för att göra iordning sig imorn, så då kan man ju inte packa ner allt, vilket är lite jobbigt. Men ska försöka få ner det mesta som jag inte ska använda iaf. Jag har bara tagit med mig 4par skor och det känns himla jobbigt, det är det som är det jobbigaste. När vi åkte till Bulgarien förra gången hade jag med mig 8 par och jag tror inte att jag klarade mig på dom ändå, haha. Men det ska nog funka. Jag känner att det här kommer bli så toppen! Jag älskar att jag ska åka med mina underbara tjejer och få komma bort från bleka och tråkiga Sverige. Får se om jag hittar hem eller stannar där, just nu lockar det mer... Aja, helt underbart ska det bli! 

Nu ska jag fortsätta packa samtidigt som jag måste få i mig nåt att äta och kolla på Fångarna på fortet. Sen blir det sista Paradise Hotel avsnittet på en vecka och sen duschen och sängen. Läntar tills imorn. Natti folket! :)






Kommentarer
Postat av: Gunnarkaja

really good site!!

2011-05-19 @ 08:48:18
URL: http://gunnarkaja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0