I like the way it hurts

Tänk att man kan slösa bort två timmar på en helt värdelös film... det är precis vad jag har gjort ikväll. Men jag började med att kolla på sommarkrysset och hur mycket man än ringer så får man aldrig komma fram. Efter det ville jag se en bra film, men en bra blev det definitivt inte som sagt. Vi kollade på The Box med bl a Cameron Diaz och hon brukar ju göra rätt så bra filmer, men det här var ett riktigt bottennapp alltså. Man förstår att man inte har läst om den här filmen nånstans för den vill man helt enkelt bara glömma. Nu ska jag försöka hitta nåt vettigt att kolla på innan jag går och lägger mig. Imorn ska jag sova länge!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0