Det är nu det gäller

Oj, vad trött jag är just nu. Jag sitter och slumrar framför speedwayen hela tiden. Trots att det är väldigt spännande (jag kollar iofs på reprisen) så orkar jag inte hålla ögonen öppna. Att huvudet bara värker gör det inte bättre heller. Jag tror nog att det enda som hjälper är att gå och lägga sig. Träning och jobb har tagit kol på mig. Har jobbat färdigt för helgen iaf, men jobbar imorn med innan jag får lite ledigt. Hur jag ska ta mig igenom morgondagen är en bra fråga??! Ett levande lik kommer knalla in på jobbet vid 7tiden imorn. Det är bara att bita ihop och hoppas att mina kära jobbarkompisar låter mig flexa som dom ordinarie så fint kallar det, haha! Eller iaf en liten stund bara, har ju faktist jobbat hela helgen, så lite synd är det om mig. Jag får nog gå hem vid 2tiden skulle jag tro :)


Nu ska jag kolla färdigt på speedwayen, men det ser mörkt ut, blir nog en sistaplats. Sen ska jag kolla på Paradise Hotel, sen sova. Klockan ringer vid kvart i 6 imorn bitti med, inte kul... Men imorn kväll ska jag träffa lite mysiga brudar och kika lite filmer. Behöver mina kompisar och några bra filmer efter en sån här jobbarhelg! Vi hörs imorn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0