Bilder från idag

Nu har jag kommit hem efter en heldag på Ullared. Jag handlade för 1300kronor, men ändå så tyckte jag inte att jag handlade nåt. Det fanns nästan inga kläder alls tyckte jag. Köpte bara svarta tights, en svart kofta, svarta strumpor och två bandauBH:s eller vad man nu ska kalla det, en svart och en vit. Visar bilder där nere. Sen köpte jag en svart liten nitväska, en liten rosa Mp3 att ta med till Turkiet, presenter till Alice och en sen en himla massa nödvändiga grejer såsom schampo, balsam, rollon, smink, krämer, sprayer m.m. Jag har säkert glömt en hel del, men det var väl inget vettigt isf. Jag köpte inga stora grejer. Tyckte ändå att jag höll rätt bra i pengarna ändå :)

Tack Mamma, Emilia, Ulrika och Samuel för idag!

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel, ladda Mp3:n med låter, sen sova. Imorn blir det jobb igen .





Emilias och min vagn under andra omgången, haha!











 

Kommentarer
Postat av: emilia

snälla, ta bort bilderna på mig.

2010-08-11 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0