9 Augusti

Nu är det måndag igen och veckan börjar om på nytt. Det här är min sista vecka på semestervikariatet och jag jobbar bara tre dagar. Känns riktigt skönt faktist. Men eftersom jag inte hittat nåt nytt jobb blir jag väl kvar där som vikarie där så länge, mindre kul, men så äre. Idag är jag iaf ledig. Alice och jag har varit själva en stund på morgonen. Vi har sprungit omkring och sjungit med till en massa Whitney låtar och plattat håret på varandra. Det är så mysigt att få vara ensam med sin lillasyster ibland :) Nu ska jag ta på mig lite kläder, göra iordning mig och sen äta nånting. Vid två kommer Elin och hämtar mig. Vi ska åka in till Motala, handla på Maxi, gå på stan och sen ska vi till Maggan för att klippa oss. Elin ska både färga och klippa tror jag, medans jag ska bara klippa mig. Får se om Maggan har tid att lägga i en toning på mig också. Det brukar inte ta några tider. Elins färg ska väl sitta i ett tag, så då kanske hon tar mig imellan. Det ska bli skönt att bli av med lite hår iaf, det är det viktigaste. Vi hörs senare sen när vi kommer hem ikväll! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0