22 Augusti

Trött, trött, trött. Det är jobbigt när man har varit ledig ett tag och sen ska upp och jobba helt plötsligt. Känns iofs ganska okej när man vet att det bara en dag som man ska upp tidigt (än så länge!) och inte en massa dagar. Får se om jag får jobba nåt imorn och på tisdag, för på onsdag åker vi till Turkiet. Nu är det inte alls lång tid kvar och jag längtar som bara den. Jag har hört ryktesvägar att det är närmare 60grader i solen i Alanya. Det är lite för varmt, men då är det bara att ligga i plurret hela tiden. Det ska bli skönt att bara komma bort tycker jag och umgås med mina underbara tjejer!

Nu ska jag borsta tänderna och röra mig ner till jobbet. Jag jobbar delad tur idag, det vill säga att jag jobbar 07.30 till 12.30, sen har jag rast till kvart över 4, sen slutar jag vid kvart över 9. På rasten ska jag hinna med och ha kalas för Alice med, så blir ingen vila där inte. Hoppas det blir en lugn dag på jobbet iaf (ta i trä!). Vi hörs!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0