20 Augusti

Godmorgon!

Vaknade till en rätt så fin dag idag, härligt. Det är inte riktigt solarväder, eftersom det inte är så jättevarmt. Men jag får ju min dos av sol på onsdag och en vecka framöver :) Nu ska jag göra iordning mig lite, ta på mig lite kläder och sen ska jag cykla bort till mamma på jobbet. Jag ska åka dit och låna hennes bil, för jag känner för att åka in till Motala en snabbis. Jag måste hitta en ny BH, mina faller samman nu. Så en ny sån är mitt mål, sen så vill jag gära hitta nåt billigt att ha på mig ikväll. Sen ska jag besöka systemet med. Jag är väl hemma igen om ett par timmar. Det brukar inte ta några tider att göra motala, så hemma snabbare kvickt. Vi hörs då!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0