You always thought that I was stronger

Nu är jag i mjölby igen. Har varit i sporthallen hela dagen, eller iaf tills nu. Samuels lag åkte ut i första omgången, så dom var färdigspelade till lunch. Samuel stod i mål och i första matchen hade han det inte lätt, men i de resterande två matcherna höll han nollan. Det räckte inte, eftersom hans lag inte gjorde några mål. Åkte hem och åt lunch, men åkte sedan tillbaka till sporthallen för att kolla semifinaler och final. Kommer tyvärr inte ihåg vad det vinnande laget hette, men det var helt rättvist. De var klart bäst :)

Nu ska jag snart leta påskägg, men jag fick ju mitt linne av mamma i påskpresent så jag får leta efter ett tomt ägg, haha. Det gör mig inget :P Sen ska jag hjälpa mamma med maten. Ikväll blir det att äta kräftor till förrätt och sen blir det påskmat. Det ska bli så gott. Sen blir det en lugn tv-kväll med Postkodmiljonären, Så ska det låta och Solsidan


Just de ja, måste berätta att pappa vann på bomben igår. 1450kronor hämtade vi ut på alexanders förut :) Så blir nya badrumsskåp nu skulle jag tro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0