What a wonderful day :)

Mycket småinlägg idag, men så blir det när det är hockeymatch på tv:n. Guuud, så lycklig jag är nu. Har haft en riktigt kanondag faktist. Började ju som sagt med att åka in till frissan och blev rätt så nöjd, men det har jag ju redan babblat om. Åkte till sporthallen vid 5tiden och då fick jag sitta en sväng nere i secket. Det är ju så tråkigt att sitta uppe på läktaren själv och sen är det mycket roligare att sitta där nere. Hade riktigt kul med Jossan, Fia och Ida där, roliga människor det där. Först var det en match mellan två 9or och det var väl ingen höjdarmatch sett med handbollsögon, men den hade högt rolighetsvärde. Efter det var det som sagt match mellan lärare/ledare och elever från årskurs 9. Där vann eleverna den matchen och extra skönt efter många år utan vinst. Det var också en väldigt rolig match. Dom matcherna är alltid roligt att kolla på, det händer alltid mycket.

Efter att den matchen var slut så åkte jag hem för att kolla på hockey. Men möttes i dörren av en ilsken pappa som talade om att tv:n var trasig. Så hade telia i luren, men dom kunde inte fixa nåt, så missade hela första perioden. Andra och tredje fick vi se på datorn, inte alltför kul. Men till sudden kom tv:n igång och vilken skillnad det är när man kollar på den jämfört med datorn. Vinst till DIF och vi tar dom imorn med tror jag :) Nu ska jag kolla på Andra Avenyn och True Blood på svtplay, sen somnar jag nog gott efter en trevlig dag :) Imorn blir det motion och sen sporthallen igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0