Valborgsmässoafton 2010

Så nu har jag gjort det mesta som jag skulle göra innan jag åker. Har duschat, fixat håret, börjat med sminkningen och packat det jag ska ha med mig. Resten gör jag hos emilia. Klär på mig lite kläder, sminkar mig och fixar det sista. Det är inte långt kvar nu tills jag ska åka. Skönt att jag har farmors bil, då kan jag åka precis när jag vill. Ska väl åka förbi karlssons och låna en väska om någon är hemma. Efter det åker jag in till Motala. Då ska Emilia och jag laga lite god mat och göra iordning oss. Sen ska vi ta bussen hem till Marcus där det är mycket trevligt folk. Ska fira Valborg där så jag hoppas det blir kul, men det tror jag :) Är det inte så kul, så åker vi in till stan för Hugos, vi får se hur det blir. Hörde att Karin kanske skulle komma in med och det är ju kul:) Jag har lånat Samuels kamera så ska väl försöka ta lite bilder ikväll. Emilias internet fungerar inte (vad hon sagt iaf, ahha), så blir väl inget mer bloggade idag.

Ha en underbar valborg! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0