"vad var det för mening med att grilla i trädgården när maten ändå luktade stjärt"

Nu är jag sååå trött. Höll på att somna när jag kollade på Gossip Girl, nickade nog till lite tror jag. Den här kvällen har varit så lång och jag har varit så uttråkad. Ett tag låg jag upp och ner i soffan med huvudet i golvet och fötterna uppe på väggen. Slutade med att allt blod åkte ner i huvudet och lungorna i halsen, så då satte jag mig faktist upp, haha. Har precis kollat färdigt på Bröllopsfotografen med Samuel, men jag tyckte inte att den var så bra faktist. Hade högre förväntningar på den. Nu har Samuel somnat min säng, så får väl ligga där och trängas inatt. Tur att man har en dubbelsäng. Nu ska jag med sova. Imorn blir det powerwalk och sen hämta mammas bil, vart det nu var, så man kan ha den i några dagar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0