Jag är konstig, jag vet!

Nu sitter jag i soffan som jag gjort hela dagen, så nu håller jag på att bli tokig. Tänkte prata lite om mina fobier eller fixidéer som jag har. Dom som känner mig vet att jag har en del konstiga grejer för mig och en del är faktist riktigt jobbiga, medans andra är ganska löjliga. Jag kan börja med att ta upp några av mina löjliga idéer jag har. Jag kan t ex inte använda disktrasa. Alla äckliga bakterier som samlas i den där snuskiga trasan som man torkar allt möjligt med är så fruktansvärt äckligt. Sen kan jag inte hålla på med vatten med händerna. Dom "skrumpnar" ihop och då kan jag inte röra nåt på flera timmar. Det kan hända att jag går med fingervantar inomhus i flera timmar för att jag ska kunna röra saker. Det var två av mina fåniga idéer som jag har för mig. Nu tänkte jag ta upp det som är mitt största problem. Jag kan inte gå på "Ally McBeal"-toaletter eller äckliga toaletter såsom Dass om det inte krisar sig rejält. För er som inte vet vad en Ally McBeal toalett är så ska jag förklara. Det är en toalett eller rättare sagt ett toalettrum där dom har toaletter som man kan se in till. Alltså öppet nere i golvet och öppet uppe i taket. Jag tycker det är att kränka folk att ha såna toaletter. När man är på toaletten så är man där för att få vara ifred och göra det man behöver. Det är som att man skulle sitta mitt på öppen gata och skita så att alla kunde både se och höra vad man gör. Det är så frustrerande med såna toaletter. Jag tror mitt problem med såna toaletter började i USA, eller rättare sagt i Canada på en NHL-match. Dom hade bara såna toaletter på hela arenan. Pappa och jag missade säkert 8 av 10 mål p g a att vi sprang omkring och letade efter "vanliga" toaletter. Det är inte många som har varit på en NHL-match i Canada och har missat nästan hela matchen p g a toaletter, haha. Sen när vi hittat en vanlig toalett så lyckades jag somna under matchen med säkert 30000 galna Canadensare, inte illa pinkat. Jag har ytterligare problem med toaletten. Vet jag inte vart jag har en toalett kan jag lätt få panik och bli förbannad på den som inte har ett svar på vart det kan finnas en. Innan jag ska åka iväg till ett ställe eller när jag kommit dit så är det första jag tar reda på vart det finns en toalett. När jag har varit utomlands har många frågat om det var god mat och sånt, men allt jag kommer ihåg är vart och hur toaletten var på stället. Jag kan säkert nämna 20 olika toaletter på 20 olika platser i världen. Jag kan beskriva var den ligger, hur den ser ur och hur den luktade. Det är säkert. Så ett ställe där det inte finns några toaletter är ett stort NO NO för mig. Finns det ingen toalett så finns det ingen Hannah där, haha. Sen kan jag tillägga ett till problem som jag har. Är väldigt ofta varm, men det är ju ingen nyhet för dom som känner mig, haha!

Nu har jag öppnat mitt hjärta för er. Så öppna gärna ert hjärta för mig med. Har ni några såna här konstiga fix idéer för er, skriv gärna dom :) 
Nu ska jag käka grillat igen. Magen är bättre, så det är bra. Sen blir det den lugnaste fredagen ever. 


Lägger in två av mina favoritbilder från säsong 11 av Top Model!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0