Tillbaka till vintern

Usch vad dåligt med uppdate idag, men så kan det bli när man har mycket att göra. Åkte in till motala för andra gången och hämtade mamma vid två, men innan dess hämtade jag ut mina bikinis som hade kommit. Dom var asläckra och passade bra båda två, känns underbart! :) tyvärr var karins Bh:s restade, så det var lite synd om henne. Jag fick mina grejer iaf. Allt var bra! Det är inte alltid som allt passar, speciellt inte bikinis. Dom vill man gärna prova innan, men jag tog en chansning som gick hem den här gången. Efter jag hade hämtat mamma åkte vi ner till mormor och morfar och bytte bil. Vi ska ha deras bil till Lindvallen imorn, den är lite större. Eftersom dom ska åka med helga och mattias så gick ju det kanon. Man slipper trängas lika mycket och det är ju skönt när man ska åka en sisådär 6timmar. Åkte till Mjölby efter det, men sen fick jag tyvärr åka tillbaka till Vadstena igen och lämna skidor för det glömde vi. Så jag har spenderat en jävla massa tid i bilen idag, men det är ganska roligt att sitta och köra själv och sjunga ashögt till musiken :) Jag kom hem från vadstena ganska så sent, så det blev att käka kvällsmat framför tv:n eftersom hockeyn redan hade börjat. Så underbart att Djurgården vann, jag kan knappt tro mina ögon, men man ska ha lite tur ibland för det har bra lag. Nu har vi ett riktigt kanonläge att avgöra i globen imorn, så då blir det att sitta spikad i stugan med en kall cider i handen :) Men nu har jag gjort iordning håret tills imorn, orkar inte göra det på morgonen, så nu ska jag sova. Klockan ringer vid kvart i 7 imorn bitti, så blir inte mycket sömn inatt, men kan ju sova i bilen. Vi har med oss mammas dator till Lindvallen, men det kommer nog inte bli så mycket bloggande där ändå. Emilia fick låna molles mammas mobila bredband så vi har ju det iaf. Kanske lägger ut lite bilder och så, får se. Men ett inlägg per dag ska jag nog hinna med! Ha en bra helg allihop! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0