Speedway

Jag är så förbannat trött på att vara orangehårig!

Så nu har jag gjort iordning mig och sitter och kollar på Top Model. Jag ringde Maggan förut och bestämde tid när jag ska göra lite mer slingor i håret. Så på torsdag morgon ska jag åka dit och förhoppningsvis få bort det oranga i mitt hår. Jag vill inte se ut som Pippi mer, men det är bara att härda. Nu ska jag leta reda på några skor jag kan ha på mig och någon tjocktröja. Fast jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig, var ju så längesen jag var på speedway så man kommer inte ihåg vad som passar att ha på sig. Det blir som det blir. Ska försöka ta lite bilder. Åker vid tjugo över 5, så nu blir det att sitta och vänta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0