SÖNDAG

Så nu har jag hunnit med lite sen jag slutade jobba. Slutade vid 12tiden och när jag kom hem åt jag lite mat, duschade och nu har jag precis gjort iordning mig. Ska bara ta på mig nåt vettigt, sen ska jag gå och kolla lite fotboll. Hörde att B-laget har match idag, så jag tänkte gå dit och kolla vilka som spelar i det laget iår. Vet väl säkert inte vilka hälften är, det brukar vara så i början av en säsong, men sen lär man sig vilka som spelar. Är väl roligare att kolla på A-laget, men det får jag göra en annan dag när dom spelar. Efter det ska jag knalla hemåt för att mamma kommer med bilen. Då ska jag skjutsa in henne och hennes arbetskollegor till motala där dom ska fira av en kollega. Vet inte om jag kollar in en sväng hos Emilia då, beror på om hon är hemma. Isf blir det kvällsmat och söndagsmys hos henne och molle :) Skriver mer senare ikväll.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå roligare att kolla på A-laget? Vi i B-lagen kan också;)

2010-04-25 @ 22:37:38
Postat av: hannah

Hallå där anonym! Jag tyckte faktist att B-laget var riktigt bra, kul att kolla :) Men har inte sett någon match med A-laget än, så får jämföra efter det.

2010-04-26 @ 15:09:42
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Han längst bak=)

du kan kolla på A-laget när jag får spela där!:P

2010-04-26 @ 18:05:42
Postat av: hannah

Jaha, så det var du din fuling! Jag får väl göra det, när blir det då?? :)

2010-04-26 @ 20:54:04
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Joel

Ne du kan kolla när du vill, kommer inte få spela i A-laget iår..=)

2010-04-26 @ 21:27:29
Postat av: hannah

okej, varför får du inte det då?? :/ Då får väl jag kolla på B-laget då, var ju rätt så roligt :)

2010-04-26 @ 23:54:35
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Joel

Haha jag är för dålig för A-laget. haha jo vi vinner ialf:)

2010-04-27 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0