someday we're gonna break free

Måndagen kunde väl ha slutat bättre...

Hade det riktigt trevligt hos Ulrika och Patrik där vi firade mormor. Vilken tur att jag har emilia som kusin, tänk vad tråkigt det vore med alla kalas och jul och allt det där som man gör med släkten. Iofs så hade jag lite kul med småbarna med ikväll. När jag kom hem var det ju dags för hockey. Det var match på cloetta och det gick väl som jag hade på känn ikväll. Lhc vann välförtjänt och Djurgården hade inte mycket till spel ikväll, men skönt med två hemmamatcher nu, så skickar ut Lhc ur slutspelet där istället! :) Nu ska jag kolla på 90210 på internet, sen ska jag kolla på Top Model från ikväll, det var ju makeovers ikväll, alltid lika skoj! Sen ska jag sova. Imorn vet jag inte alls vad jag ska göra. 


Förrätten ikväll. Det bjöds på toast med skagenröra, lax, räkor, rödlök och citron. Det var mumma!




Efter det var det dags för huvudrätt. Det blev oxfile, hasselbackspotatis, sås, sparris, sockerärtor och sallad. 





Samuel och jag stannade och köpte choklad och blommor till mormor. 

Fick ingen bild på efterrätten, men det var en chokladtårta med saffranskräm. Var god men lite speciell.


Gonatt!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0