REDO FÖR VÅREN NU!

Kom hem från Motala förut med en himlans massa kassar. Jag kunde helt enkelt inte hålla mig. Jag köpte alldeles för mycket, men hade presentkort på alla ställen så det blev inte så dyrt ändå. Jag lägger in bilder på det jag köpte. Jag fullkomligt älskade allt som jag köpte, är så lycklig, men fattig :P Nu ska jag göra iordning mig och efter det ta en glass. Cyklar till sporthallen vid halv 5 tiden, för jag ska stå i kiosken ett par timmar. Sen åker jag hem och då är det hockeydags igen! :)



Två sommar/vår klänningar från H&M. Riktigt billiga!



Jeansshorts från Lindex. Gööör sköna!



Jeanstights med blixtlås nertill från Lindex.



Guldklocka och halsband från Guldfynd.



Kommentarer
Postat av: emilia

jättefina saker! :)

2010-04-19 @ 18:01:49
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/
Postat av: Alma

älskar allt du köpte, att du inte köpte en blommig klänning till mig? fanns det många blommiga klänningar kvar? =) puss

2010-04-19 @ 19:55:56
URL: http://amandastengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0