one missed

Har kollat på Postkodsmiljonären, Så ska det låta och nu ska jag inte göra nåt. Kanske sätta på nån film eller nåt sånt. Egentligen borde jag gå och lägga mig för att orka upp imorn för att gå ut och gå. Men vi får se hur det blir med det, beror väl på om jag får sova inatt eller inte. Imorn blir det tidig laddning inför matchen i Jkpg. Så gött att se en match live :) Natt på er"


                                                                    
Din satan...
satan...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla krok!
Avskum, spattig och krum
du är så jävla dum!                             
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!
Sopprot, helidiot, 
fan vad du bär dig åt!                                                           
Din sabla bock, ditt feta arsel
våga dej aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete, helvete, helvete, helvete
helvete, helvetes jävla skit!




Kommentarer
Postat av: Tonyagnete

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-09-06 @ 07:17:29
URL: http://tonyagnete.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0