MITT HJÄRTA KOMMER ALLTID TILLHÖRA DJURGÅRDEN!

Sitter och klurar lite på vad jag ska skriva om dagens match. Har många känslor, eller egentligen inga alls. Man är helt tom efter en sån här finalserie. Långa och tuffa matcher, men där Hv drog det längsta stråt. När jag får tänka på det ett tag, så inser jag nog att Hv var lite starkare "overall". Just nu är det lite svårt att tänka så. Jag ville ju så gärna att Djurgården skulle vinna, men man kan ju inte få allt. Det jag känner nu är uppgivenhet, irritation, men ändå en konstig lättnad. Djurgården gjorde sitt bästa, men det räckte inte hela vägen, sen hade vi inte alltid turen med oss. Är mest ledsen över att en sån kanonsäsong är slut, ingen mer hockey för den här säsongen och det ger mig en liten tår i ögat. Har varit så roligt iår :) Men nu hoppas vi på att det blir precis lika roligt nästa år, för det här vill jag faan i mig vara med om igen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0