LINDVALLEN

Nu är vi här, eller vi har varit här ett tag, men har packat ut och bäddat och sånt nödvändigt. Emilia och jag har redan druckit varsin cider så nu är det semester. Men jag har nog aldrig varit på en semester där jag kännt mig helt fel placerad. Snö på backen, kallt och vinter. Det är inte jag, så känner inte att jag passar in. Men kommer ha roligt ändå, man behöver ju inte åka skidor för att ha kul. Nu har emilia och jag gjort iordning oss lite och ska ner till de andras stuga för att äta mat. Sen blir det att kolla Hockeyn nånstans, Mattias får fixa det. Sen ska vi väl kolla läget här :) Jag lägger in några bilder som jag hunnit ta. Ska försöka ta fler ikväll.





Kommentarer
Postat av: elinmahrs

Jag är sååååå jäkla avis på dig just nu,, jag vill med vara i lindvallen.. visst är det underbart?? ska vi byta plats för några dagar?? De är rena paradiset ju :)

2010-04-08 @ 17:16:56
URL: http://elinmahrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0