Life is unfair

Har ingen större lust att skriva just nu. Är så fruktansvärt irriterad på att saker aldrig kan gå Djurgårdens väg. Som ni kanske fattar så blev det förlust ikväll. I sudden och det var inte alls rättvist. Livet är inte rättvis och det har man ju redan fått erfara. Så det är lika bra att vänja sig. Men nu ska vi inte tappa tron på att det kan gå vägen ändå, det kan ju vara många matcher kvar. Så än är det inte kört, även fast vi just nu trampar på ettans växel i uppförsbacke. Det är bara att trampa på, för till slut når man toppen. Usch, vad många liknelser det blev där ni. Så jag ska inte tjata, ni fattar vad jag menar. 

Nu ska jag kolla på Top Model och Svenska Hollywoodfruar som jag spelat in. Sen sova. Imorn blir det att jogga en sväng på morgonen, sen vet jag inte vad jag ska göra. Handboll på kvällen bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0