Låttips: Mumford & Sons - The Cave

Hemkommen från Amanda och det var trevligt att få umgås en liten snabbis med henne. Hon fick prata av sig och jag fick lyssna av mig, haha! Nevars, jag pratade med, men amanda är värst. Jag tycker ändå att det är kul att höra henne prata, det gör mig inget. Vi kollade på Gossip Girl och amanda visade mig sin underbara klänning som hon köpt på HM och jag blev så jäkla avis. Vilken underbar klänning, den vill jag också ha. Men ska kolla efter nåt liknande på HM, jag skulle ändå inte fått i mina tuttar i den klänningen, haha. Just nu kollar jag på Wallanderfilmen på 4an, men nu är det nyheter. Ska väl kolla färdigt på den, sen gå och lägga mig. Imorn ska jag åka in till motala för att följa med farmor till läkaren. Sen blir det sporthallen på kvällen och hockey på tv:n.





Kommentarer
Postat av: Sanna

gillar också den låten! dom gjort andra bra med :)

2010-04-20 @ 23:46:22
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0