I can't find him

Blev en rätt så lång eftermiddag/kväll i sporthallen, men det är ju så kul att kolla på handboll. Sen att många har klätt ut sig och gör bort sig på plan gör ju allt mycket roligare! Min cykeltur till sporthallen började inte alltför bra, hjulet började rycka och sen höll det på att lossna. Så fick gå dit istället och eftersom det typ är värsta vårvärmen ute nu så blev jag jättevarm. Det är ju inte kul att komma fram varm och sen är det massa folk i sporthallen, men man är ju van vid att vara varm, haha. Men hade iaf trevligt ikväll och kommer tillbringa precis lika mycket tid imorn med att kolla handboll. Nu har jag kollat på Desperate Housewifes, Cougar Town och Christine. Nu ska jag kolla på Andra Avenyn från förra veckan, sen sova.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0