Hv71-DJURGÅRDEN

Hemkommen från Jkpg nu och det var inget roligt att åka hem med en förlust i bagaget, men på nåt konstigt sätt kändes det ändå helt okej. Det ordnar sig och att det var så jämnt visar att det absolut går att slå Hv på deras hemmaplan för på Hovet var vi bättre. Trots förlust var det en bra match att kolla på, men stämningen i Kinnarps arena var väl ingen höjdare. Tyckte det var dåligt drag på både vanliga publiken och på Hv-klacken. Kanske beror på att det är rätt så många konstymnissar som sitter och kollar, haha. Sen försökte dom få till nåt snyggt med att alla hade vita tröjor på sig, men det blev inte så pampigt som dom tänkt det kan jag tro. För imponerande var det inte. Det är skillnad på hovet där stämningen är helt makalös och färgerna är snyggt arrangerade bland publiken. Aja, tillbaka till matchen. Första perioden förstörde domaren och det var nog inte spel 5 mot 5 nångång. I andra och tredje var det jämnt. Men i slutet var Hv starkare än Djurgården, så vinsten var väl rättvis. Men vi kommer igen i nästa match! Lägger in ett par bilder som jag tog under matchen.

Nu ska jag kolla på Millenium-trilogin på tv och sen ska jag kolla på en film tror jag. Imorn vet jag inte alls vad som händer. Får se, vi tar dagen som den kommer :)


Nedsläpp i matchen.


Anton, Ingemar och Pappa.


Hade riktigt bra platser, satt väl typ på 8de eller 9de raden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0