Handboll

Så nu har jag gjort iordning mig och har även hunnit med att äta årets första våfflor. Jag är inte så mycket för det, men nån enstaka gång ibland kan det vara gott. Fast det räcker definitivt med en, annars mår man illa så lätt. Nu ska jag ta på mig lite kläder och sminka mig. Sen ska jag packa ner alla saker som jag ska ha med mig. Ska ha med mig lite grejer till mamma, kameran, alla kläder till killarna och sen ska jag försöka leta reda på en stor svart tuschpenna, som man kan skriva på tröjorna med. Sen ska jag åka till sporthallen. Grabbarna har match vid halv 7, men jag åker dit till 5 ändå. Alltid kul att kolla på alla andra lag med. Tror simon spelar med, men vet inte säkert. Kommer hem nångång ikväll, vid 9tiden skulle jag gissa på.

Just de ja, Maggan ringde mig förut. Min frisör för er som inte vet. Hon hade fått några nya grejer och eftersom jag vill bli blond igen så ska hon testa det på mig. Det var nån avfärgning och andra grejer. Vi får se hur det blir, hoppas det blir bra iaf. Jag blev iaf riktigt lycklig när Maggan ringde, gratis blondering är ju aldrig fel :) Så ska dit imorn förmiddag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0