Fine line maybe

Blev ingen myssöndag med emilia. Hon var kvar alldeles för länge i Hagebyhöga och jobbade med nåt som jag inte kommer ihåg. Tror det var nån musikal med mormor. Men så hon hann inte hem förens jag skulle åka hem igen. Så det blev att vara hemma ikväll med. Jag är så trött på att bara vara hemma. Ville festat igår, men jobbade ju imorse så blev inget med det. Ikväll har vi käkat dubbel-z och kollat på tv. Kollade Gossip Girl och Ballar av stål. Det är ju förjävla bra, haha! Älskar morsan och den jobbiga jäveln. Men nu ska jag kolla en film och sen sova.



UPPDATERING: EMILIA VAR SNABB OCH PÅMINNA MIG ATT DET VAR I FIVELSTAD HON VAR, INTE I HAGEBYHÖGA. SÅ NU VET NI DET, HAHA!



Kommentarer
Postat av: emilia

jag var faktist i fivelstad:P

2010-04-25 @ 22:43:17
Postat av: hannah

jaså, så fel det kan bli! :P

2010-04-26 @ 15:10:46
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: emilia

japp, viktigt viktigt!:P

2010-04-26 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0