@£$!"#¤%&/=!@

BAJSKORVARS KORVAR! Suck, vilken skitfinal. Djurgården ledde med 3-0.....3-0! Och det kan man väl för i helvete inte tappa. Så trist att dom bjuder in HV i matchen sådär. Det resulterade i ännu en förlängning och jag är så trött på dom. Man kan ju knappast räkna med att en hockeymatch tar 2h 15min längre, utan man får räkna med 3,5 timma eller nåt sånt. Sen så gick det tyvärr snabbt. Hv gjorde mål efter 3min och man blir så irriterad! Men det är bara att ta nya tag. Ny match på hovet på lördag och då måste det bli vinst, annars blir det silver. Men tror på mitt kära DJURGÅRDEN iaf :)

Var som sagt i sporthallen förut för att ha prisutdelning i skolhandbollen. Mina grabbar vann silver och allt var som vanligt där. Priserna var uppdukade på plintarna och medaljerna hängde på den vita klädhängaren som alltid. Den enda skillnaden var att Walle inte pratade i micken. Synd tycker jag, han är så bra på det. Så tillbaka med honom nästa år! Fick vrålåka hem på cykeln för att kolla hockeyn, men kunde lika gärna ha struntat i att kolla. Nu ska jag gå och ta livet av mig, nevars, så drastiska ska vi väl inte vara. Ska kolla på Vampire Diaries och sen sova. Hoppas på lite sömn inatt trots den tunga förlusten. Imorn händer det ingenting, så tar dagen som den kommer. Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0