Det går våran väg...

Nu känner jag mig bara sämre med min förkylning, har lyckats få huvudvärk med. Det är inte alls kul, sen har jag fått nån slags klåda av mina kläder. Tror det beror på sköljmedlet som vi har, får sluta med det. Men iaf, har suttit i sporthallen hela kvällen och det kanske inte är det bästa för min förkylning, men det är ju så kul. Kollade på matchen mellan dom andra klasserna i samuels ålder och resultaten gick precis våran väg. Vi är garanterade silver nu och har bättre målskillnad än det andra laget. Så blir guldmatch på tisdag och det räcker med oavgjort för våran del, så vi har väl minst press på oss. Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Har kollat på Grey's Anatomy och True Blood, så nu ska jag sova. 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0