5 april

Idag säger vi grattis till Mormor som fyller 60år! :)

Var ute och gick förut, men det var inte alls skönt. Det regnade och blåste och sen hade jag tagit på mig aldeles för lite kläder. Man är ju så van vid att det är varmt och skönt ute nu, men så var det definitivt inte idag. Så gick och huttrade hela vägen. Jag hämtade mammas bil på pumpen, så nu har jag den att åka omkring i i det tråkiga vädret. Kom precis ut ur duschen nyss och ska ta på mig lite kläder och borsta håret. Sen ska jag åka till amanda och fixa naglarna. Hinner kanske skriva ett inlägg sen innan vi ska fira mormor. 

 



Kommentarer
Postat av: elinmahrs

jag har snygga vanner

2010-04-06 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0