4 april

Nu har en vecka gått igen och det är ju helt sjukt. Jag kan inte fatta att tiden kan gå så snabbt alltså. Var ute och gick imorse, men eftersom jag ska jobba om en timma, så blev det bara en kort runda. Det var så skönt med lite luft trots att jag gick typ halvsovandes eftersom jag var så trött. Det var ju bara att sätta på brillorna och knalla, det är ju ingen som bryr sig om vad jag gör. Tog precis en välbehövlig dusch och ska göra iordning mig lite. Börjar jobba vid 12, sen ska jag kanske ner till mormor och morfar och hjälpa dom med mormors 60årskalas. Men vet inte än, mormor har ju inte hört av sig. Annars blir det en lugn söndag med mycket tv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0