28 april

Åhh, vad jag har sovit gott inatt. Jag gick till sängen och jag orkade inte ens ta av mig morgonrocken, så har sovit i den. Den är ju så underbart mjuk och skön, men varm. Vaknade för en timma sen ungefär och ska ta och äta frukost. Sen ska jag kolla på Andra Avenyn och Inför Eurovision på svtplay. Vid ett ska jag gå och simma en stund, får se om jag solar med om det finns tid. Måste ner på stan innan och ta ut pengar. Trött man blir på att det inte finns någon bankomat lite längre upp i vadstena än bara nere i stan. Men ska ändå handla lite på Karins parfymeri, så blir bra ändå. I eftermiddag ska jag ta hand om Alice en stund. Skriver mer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0