26 april

Idag har jag inte hunnit med att sitta vid datorn nåt, så därför har det inte bloggats ett dugg. Var barnvakt åt Alice på förmiddagen. Vi gick till östenssons och handlade. Köpte ett par solbrillor till Alice först på macken, sen handlade vi. Vi hade bestämt oss för att baka chokladbollar, så behövde lite grejer till det. När vi kom hem så bakade vi. Dom blev riktigt mumsiga. Lite konstig konsistens bara, men goda :) Under tiden kom Amanda hit en sväng. Vi satt och pratade och hon hjälpte mig lite med mitt personliga brev. Måste få in min ansökan så snart som möjligt, men det blir ju aldrig av. Har precis ätit lite lunch och sitter nu och lyssnar på den nya THE ARK skivan som kom idag! Så kul, ikväll ska jag läsa boken/tidningen till den med. Ska bli så kul. Har typ bara hunnit med två låtar och än så länge är jag nöjd. Men jag önskar att det kommer någon höjdarlåt i klass med It takes a fool to remain sane, vilken är kanske sveriges bästa låt genom tiderna. Men vi får se. Ska fortsätta lyssna nu, Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, får se.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0